2 april

idag fyller finkusin år :)  själv har jag precis kommit hem från skolan, känns som att det börjar lossna nu och att vi kommer få ihop något att redovisa, mycket skönt i såfall.
Har ont på utsidan av höfterna, är ju alltid där jag får träningsvärk och jag vet inte hur man töjer bort det...dock står jag ut, för nu är jag så glad att vi sprag 2,5km igår så all träningsvärk känns som ett lyckorus, så skönt att röra på sig och känna att man lever igen! :) Men det ser bra fult ut när jag går (värre än vanligt alltså :p) för höfterna är lite bortdomnade så jag skulle kunna tippa åt sidan vilken minut som helst haha, men det bjuder jag på.
Datorn är för övrigt helt kass, har tappat bort lite funktioner och så men är nöjd så länge jag kan kolla på nätet iaf.
Nu ska jag värma mat, antingen ungsstekt falukorv och mos eller korvstrogarnoff och makaroner (inte mycket variation men så blir det när man bara har sju matdosor och all mat räcker till flera portioner) :p

Å just ja, jag ska till tunisien :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0