allergi

Var lite snorig imorse när jag vaknade så jag tog en tablett direkt och mådde riktigt bra, tills jag gick utanför dörren. Ögonen blev alldeles väck, blev yr och sen fick jag samma andningsfel som när jag hade astma när jag var liten, det var som att gå in i en vägg! Tog en halvtimme att gå till skolan, hade ingen ork för fem öre och min grupp skickade sms och frågade om jag var sjuk eftersom jag alltid brukar vara där först :p
Men nu känns det bättre iaf, de höll på och klippte gräset på golfbanan vilket väl säkert hjälpte till..
Har ätit kebabtallrik idag, och bara flamsat, min grupp har jäkligt kul ihop men inte sjutton kommer vi långt åt gången inte : /
Ska nog ta och vila en sväng innan jag tar itu med maten och kollar igenom böckerna vi ska läsa till arbetet

Grattis marie också som fyller gammal idag :p kramar i massor!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för det =) det värmer =)

haha såg du mailet från rmt förresten =)

2009-04-15 @ 18:15:05
URL: http://majjja83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0