dagvill

var tvungen att fråga i skolan vilken dag det egentligen var idag, blir så dagvill när man varit dålig och sovit hur länge som helst. Lyckligt överraskad då det bara var onsdag iaf, för vi har inte kommit någon vart i grupparbetet och på må ska vi hålla föredrag i 30 min..så alla ska läsa ut boken till imorrn iaf.

Det är vår, solen skiner, fåglarna kvittrar och tamefan det bästa av allt ; Dom håller på och sopar bort gruset :) så glad så det bara spritter i kroppen!

Har gjort en lista med utbildningar jag tänkte söka till, och skrivit ut blankett till högskolesökning, mycket som ska fixas och kruxet är ju att jag inte vet vad jag vill, har 14 dagar på mig att fundera, sen är det försent..

Datorn håller förresten på att lägga ner så jag måste installera om bla firefox..känns pissigt faktiskt, men man kan väl inte få allt, fast igår gick ingenting åt rätt håll så då var jag deppig :p

åter till skolböckerna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0