fortsättning

med tanke på tidigare inlägg som var något deppigt kan jag lika gärna fortsätta i samma stil; man ska inte skriva när man är trött, sjuk och mår allmänt piss men det känns som att får jag ur mig det här kanske jag kan sova av utmattning inatt iaf.
Jag är så jävla naiv, tror och vill så jäkla gärna tro på människor jag tycker om, borde fan ha lärt mig vid det här laget att det är psyopaterna som vinner i längden och att jag aldrig kommer att få tack för att jag tänker långsiktigt och vill planera viktiga delar i livet, att jag inte är någon impulsmänniska, att jag inte har lätt för att älska och därför har svårt att väl sluta älska människor, att jag inte tror att allt ska gå så jäkla enkelt jämt utan vill vara förberedd på att det kan bli krångel..
Vet inte alls hur mitt liv kommer bli efter sommaren, men vad som än händer måste jag vidare, jag måste flytta och jag måste utbilda mig så jag kan leva ett bra liv (och just nu kan ett bra liv vara jämställt med en koja ute i öknen i ett land som ingen känner till) för jag orkar inte engagera mig i människor längre, jag har fullt jävla upp med att gå runt själv och inte bli krossad totalt.
Inge illa menat mot mina vänner, jag kommer alltid finnas här för er om ni behöver mig, bara att den superintresserade hanna som ser andra före sig själv, hon har tagit semester, en riktigt jäkla lång semester(!)
 
Gonatt och hoppas verkligen det fyllde någon sorts funktion, att det inte var totally waste med tid och energi.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Men vännen! Det där lät inte så bra. Du behöver träffa mig och Vincent hör jag...

Glad påsk på dig vännen...Tycker om dig!

Många kramar

2009-04-09 @ 09:55:57
URL: http://carolinecarlsson87.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0