grattis

till mig själv som kom ett steg närmare 30 årskrisen idag ;) nädå så illa är det inte, men ibland får jag total panik och känner att jag borde pluggat vidare direkt, att jag slängt bort två år av mitt liv, fast å andra sidan, då hade jag inte träffat alla underbara människor jag har ikring mig idag och jag hade nog inte varit så pass berest som jag faktiskt är, så jo jag är nöjd
Öppnade brev imorse, ett från fjompetossen (imponerande att grabben skriver så bra!), sen från mamma och med skraplott och allt, och jag är verkligen svag för skraplotter haha. För övrigt har jag fått en massa hälsningar och fina sms från alla godingar, tack så mycket , jag gillar er skarpt!
Annars har jag varit i skolan mellan 10 och 16.30. Jag och rebecca borde få poäng för att vi räknade ut hur det jäkla skrivaren/kopieringsmaskinen fungerade, allt blir inte lättare när man har ett liu-kort :p

Sen skulle jag köpa en tårtbit och glufsa i mig men de var slut så det blev en chokladboll och ett vaniljhjärta istället. Jag åt med gott mod och tänkte på er stackare som fått för er att beach -09 är något att eftersträva, så fel ni har :p

Har lagat mat och nu ska jag sätta mig med lite mer skolarbete innan sängdags, imorrn blir det heldag igen med komplettering av gammalt arbete så vi förhoppningsvis kan dra igång med hemtentan på to..att jag skulle behöva städa och handla kommer ständigt i skymundan.

Dessutom fick jag höra att de hittat en kropp i marnästjärnen idag, hoppas att de kommer någonvart så föräldrar och vänner slipper sväva i ovisshet längre.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0