hemåt

Var förbi på jobbet en sväng och hälsade på, saknar mina arbetskamrater :) men dom får stå ut med mig heeela sommaren haha.
Sen försökte jag mysa lite med fjomp, men han var tjurig, visste väl att jag skulle åka tillbaka så satt bara och tittade på mig med stora ögon..gullet min!
Såg film igår med mum, merlin, ganska bra faktiskt om än lite skev, men jag gillar skeva filmer.
Var verkligen jätemycket folk på tåget idag, från ludvika och ner till örebro var det fullt, hade tur som fick en plats iaf, och träffade på anna som också läser i linköping så jag fick sällskap hela vägen och det var så längesen vi sågs så det var trevligt, vi ska ta en "fiiika" nån gång och spä på dialekterna lite mer :p

Nu är jag helt trött och sliten i kropp och själ, så ska ta och krypa ner i sängen, kommer bli hektiska veckor tror jag så jag behöver nog all sömn jag kan få. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0