klurigt

det är bra klurigt det där med sömn och det undermedvetna, blev sent igår (riktigt sent för att vara mig) så jag bestämde att jag skulle få sovmorgon och tvätta en annan dag. och vad händer, jo halv sex vaknar jag av mig själv, kan inte somna om och känner mig hungrig, så det var ju bara att traska upp, äta något och köra igång mina maskiner.. bra sjukt ändå.
Det är en av fyra maskiner som inte blir klar nån gång, eller jo den blir klar men den öppnar aldrig luckan och jag tror jag gjorde bort mig och använde den, glömmer mellan gångerna vilken det är, men men , får väl ringa efter hjälp i såfall..

Fåglarna kvittrar för fullt redan iaf och det känns som om det kommer bli en sån här fin vårdag idag igen, härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0