kväller

Dagen har gått fort och jag har fått en massa gjort, så nu är det bara diska kvar på min lapp att pricka av, men det får bli imorrn. Har fler lappar som väntar, allt jag ska hinna med när jag kommer hem, allt som ska fixas innan resan, innan sista anmälningsdagen på höstutbildningarna, fullt upp kommer det bli..men det känns alltid lättare när det är fint väder.

Ska också ta mig en riktig långdusch imorrn, känner att ryggen är helt öm efter att ha burit runt på väskorna med blöt tvätt (nåt pucko hade torktumlat nerspydda kläder och det fanns rätt mycket kvar i torktumlaren om jag säger så) från en tvättstuga till nästa.
Har sorterat massa skolpapper också så imorrn blir det nog lite renskrivning och den fantastiska lärdagboken som ingen riktigt börjat på än men som snart ska vara klar, nåt a4 vaje vecka sedan start, om vår utveckling och bla bla, men jag är rätt bra på att ordbajsa om jag får säga det själv (och väna det är min blogg så det får jag :p ) så det går nog bra bara jag kommer igång.
Tagit på mig den lätta uppgiften att göra en tårta till påsk, lätt om man är duktig och vet vad man vill ha, svår om man inte kan bestämma sig utan vill ha allt :p vi får se vad det blir, men kiwi och marängtårta låter så gott trots att jag inte riktigt tål det alla gånger...

Så mycket som snurrar i huvudet, så mycket jag vill och ändå vet jag inte, vet inte om jag kan och hur jag ska ta mig dit, om jag är gjord att klara det liv jag vill ha...

gonatt och sov gott, det ska jag göra iaf i renbäddad säng! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0