ladda om

tog mig inte upp ur sängen imorse, var klar i huvudet men ögon och resten av kroppen vägrade fungera, låg ända till nio, helt sjukt för att vara mig :) Tog en riktig låångdusch i hopp om att bli på g igen men vet inte riktigt om det funkade,tror jag känner av pollen för det svider så i ögonen och jag är helt väck (mer än vanligt då vill säga). Upptäckte massa fina blåmärken igen, och det märkliga är att jag blir lika förvånad varje gång, att jag inte lär mig att jag får blåmärken för allt och inget..
Ska snart göra lite mat och sen iväg på föreläsning, vi måste nog lägga upp vårt grupparbete också, känns som att vi ligger skapligt efter och så har vi ju ett extra arbete på det också..tur att jag ser fram emot att träffa klassen igen för annars känns det inge lockande med allt arbete som väntar

Påskhelgen har iaf varit underbar, så skönt att hinna med en del och inte tänka på skolan, visserligen hann jag inte träffa alla som jag ville men jag kan inte göra mer än mitt bästa, så är det bara, och om bara någon månad så flyttar jag ju hem igen så

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0