livet leker

så fort dagarna går när man inte har huvudvärk, imorrn är det redan fredag. Jobbat på som bara den idag, transkriberat intervjun och skrivit lite om genus med resten av tjejerna i min grupp. Kom hem vid sextiden och nu har jag precis varit ute på promenad med marie :) sitter två glada typer under mitt fönster och röker vattenpipa också, som bonus på det hela haha
på lördag måste jag tvätta igen för nu är det nästan slut på kläder,och sen om två veckor är det klass/vårfest, ska bli skoj!
Sex veckor idag sen jag tog hål i öronen och helt appropå så har jag börjat se över flyttpackning..allt kommer väl att kännas så jäkla intressant om man jämför med hemtentan som ligger här och väntar :p
Nu ska jag ha lite kvalitetstid och sen sova, för imorrn är det full rulle igen :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha okej, men jag kan ringa dig i morgon ist :)

kommer du hem till sista april?

kram

2009-04-16 @ 20:39:09
URL: http://majjja83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0