magont

hoppas för allt i världen att det är något jag ätit så det inte tänker hålla i sig, blev så less när jag kände att jag fan inte törs ut och springa nå med den här skeva kroppen idag...
Annars är det så härligt vårväder, och det har kommit massa nytt gräs och det är så härligt att se alla gå omkring vårklädda, sola och äta glass! :)

Har fått hjälp av min grupp idag med vilka städer jag inte bör flytta till ( när det gäller utbildningar) så listan har krymt iaf, men lär krympas ännu mer innan den 15 känner jag, måste ju kunna bestämma mig, och det är ganska stor skillnad på att söka 2 eller 3 år..vi får se, får sova på saken.

Trodde inte att jag skulle säga det här men jag ser fram emot vårt seminarium på må för när det är klart så är det bara två dagars föreläsningar och sen åker jag hem..och tänker vara ledig :p

Geishachoklad på rulle, mycket trevligt!!
Och marcus är i ullared, vill också ju ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0