mycket ljusare

haft sjukt ont i huvudet och mått illa idag, inte så lyckat på ett seminarium där man ska prata inför alla..men det gick. Visade sig också att jag var det enda "ensambarnet" i halvklassen och med tanke på att de hade ställt frågan; barn som är ensamma kanske inte har lika mycket social kompetens? så kände jag att jag var tvungen att slå ett slag för oss enslingar :p
Nu är det klart iaf så om huvudvärken ger med sig lite ikväll ska jag försöka läsa på inför morgondagens introduktion.
Kristin gjorde min dag när hon frågade om vi inte skulle ta och åka till ullared någon dag! Klart jag vill!! :) Åh det ska bli grymt kul! (fast jag inte har råd egentligen men vafan)
Dessutom fick jag meddelande av sandra att hon också skulle jobba hela sommaren så jäklar vad skoj vi ska ha :) Och och, det bästa av allt, jag var ju lite fundersam på den där sista veckan om jag ska hinna flytta och så men så sa chefen att hon planerat in mig på sju veckor så jag skulle kunna flytta (och att jag är timmis ifall jag blir hemma längre) och att jag får gå 75% som jag ville, åh om jag kunnat krama henne så hade jag gjort det! :)
Fan nu blev jag så motiverad en stund igen, ser fram emot en massa saker och har fantastiska människor ikring mig även om jag är dålig på att säga det..Tack iaf för att ni finns allihop! Och kramar i massor och snart kommer jag hem och röjer :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0