oh yes

Hemma idag, känns helt konstigt med tanke på hur många timmar jag tillbringat i skolan de senaste två veckorna! Ska starta på min hemtenta, städa och fixa lite eftersom jag ska ha nattgäst imorrn haha :) (förutsatt att hon inte får för sig något tokigt :p)
Sen packa ihop lite saker, är inte så länge tills jag flyttar nu..lite sorgligt måste jag allt säga..
Igår blev det promenad till Lambohov, har ju aldrig varit där förut så jag och Kristin kollade in stället :) Idag blir det promenad med Marie :) Det är sååå fint med alla vitsippor/blåsippor/tussilago och allt annat som i princip är överblommade nu men lyser upp så mycket ! Och om jag får tråkigt är det bara att kika ut genom fönstret för där är det volleyboll uppvisning för det mesta :p
Nä om man skulle ta sig i kragen och sätta igång, en helstädning av badrummet står högt på listan.
 Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahaha! Tja man vet aldrig vad för fuffens den människan kan få för sig.. kan bli riktigt bad;)

2009-04-24 @ 17:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0