skärtorsdag

idag har det varit full rulle hela dagen! Fjomp var så jäkla mysig igår kväll, låg på rygg i mitt knä med tungan ute och bara kurrade hela tiden :)
Heldag med mum, först var vi iväg till lasarettet och fixade åt oss båda, sen skulle jag klippa mig vid tolv. när det var klart bar det av ner på stan och fixade pass (fyfan vilka bilder vi fick till men det är bara att tänka på nåt annat) handlade linser åt mig, mat åt oss och fjomp och sen upp till karlberg för en fika innan jag skulle vara tillbaka kl 15 och göra slingor. har precis kommit hem och nu ska jag iväg igen och träffa gänget, blir skoj, men ingen behöver spetsa min dricka ikväll för jag är redan så sjukt övertrött :p

Och systrarna carlsson (iaf två av dem) höll på att skrämma skiten ur mig när de lägger sig på tutan just som de kör förbi, grattis för hädanefter ska jag gå ute med öronproppar ;)
ha en trevlig kväll, det tänkte jag försöka ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0