sö 5/4

ingen sol idag men fortfarande varmt och skönt, har lagt undan tjockaste jackan/vantar/mössa så det känns bra :) Var ner och handlade på hemköp, inte så mycket folk på mornarna, och då skulle jag även fixa studsbollar åt fjomp tänkte jag men dom tar tydligen bort automaterna på helgerna, snopet värre.. så får försöka hinna med det där imorrn eller på tis helt enkelt.
Kommer att bli fullt upp i påsk som det ser ut, men skönt på ett sätt för då slipper jag fundera utan kan mer ägna mig åt att pricka av allt som måste fixas. Sen fyller marie år och jag har idétorka...
sista dagen för anmälan till ungdomsträff har passerat och såvitt jag vet är vi bara fyra stycken som är intresserade så jag skulle vilja lägga in ett önskemål om att få åka på en sista-minutenresa eller kryssning :)

känner mig lite allmänt trött och less på nå vis, finns alltid de som har det mycket värre och bla bla, men just nu skulle jag bara vilja dra en filt över huvudet och sova en stund, så så får det nog bli.
Förresten måste jag vara den perfekta kompisen; Jag är tjej som är hyfsat noga med att vilja hålla kontakt, men eftersom jag har en kropp som en trettonåring (eller var det fjortonåring?) och inte räknas som tjej ("om du var tjej vad skulle du då önska dig i present?") så borde jag vara den perfekta kompisen, iaf enligt marcus modell :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0