stor haka kan ge konsekvenser vid solning

gissa om jag städade, skrubbade den satans golvbrunnen så man skulle kunnat spegla sig i den :p 
Blev stan igår med Marie,vi kom därifrån hyfsat tomhänta (lite godis men det var verkligen inte det som stod på listan) men trevligt var det, och jag blev bjuden på bosses glassbar. Marängsuisse och chokladglass åt jag, underbart gott, så nästa anhalt blir söderköping (om jag inte fick helt fel namn av fredrik) där det finns glassmenyer och man inte behöver äta varken före eller efter :)
Så var det klass/vårfest igår i lambohov, mycket trevligt! :) Blev inte som planerat hemgång tillsammans med kristin men efter några samtal med den enda personen jag i princip kan lita på är vaken mitt i natten utan orsak ordnade det sig iaf och jag lyckades komma på en buss. Var hemma vid runt ett och drömde en massa dryga drömmar, känner mig dock ganska hyfsad idag, om man bortser från det faktum att jag glömt stänga vädringsfönstret så när jag kom hem och när jag vaknade imorse var jag skapligt allergisk :p
Nu ska jag fixa mig nåt att äta, sen blir det nog att träffa marie :)

Kommentarer
Postat av: kristin

Förlåt så jättemycket igen! Känner mog fortfarande jättedum:( Men hoppas du hade det trevligt iaf:)

2009-04-26 @ 12:09:03
URL: http://mintextrakt.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha jaa men det känns fortfarande dumt.. men då lägger jag ner det lite då:)

2009-04-26 @ 16:17:27
URL: http://mintextrakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0