vår

jag älskar våren, jag är jäkligt tacksam egentligen att vi har fyra årstider över huvudtaget och försöker att inte gnälla så satans mycket över vädret, men våren gillar jag mest. Jag och marie tog en promenad i rydsskogen igår, vitsippor,tussilago, blåsippor, allt, så fiint!! blir alldeles kär när man ser hur det bara kommer mer och mer, och vore det inte för att mina tabletter inte hjälper riktigt än så hade jag lagt mig ner på nån gräsmatta och rullat omkring i solen igår :) (så omvärlden kanske ska vara tacksam för att det inte blev så)

har förresten ett nytt smeknamn nu, eskimåhanna, inte något jag uppskattar till fullo men jag har förståelse för varför, jag är högst medveten om vem som ber om att få stänga fönstren, vem som klagar över att sitta ute och äta när vantarna ligger kvar hemma, vem som alltid har tio kg mer kläder på sig än någon annan. kort sagt, jag fattar att jag är en fryslort, men det ska bli ändring på det, ska få min klena blodcirkulation att skjuta i höjden, nån gång... :)

Nu ska jag kila iväg på föreläsning, om klass tror jag visst det var, och idag läggs hemtentan ut, blir spännande

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha nej jag fattade inte heller... har du svarat till dom? för jag visste inte vad jag skulle svara... kram

2009-04-16 @ 15:54:51
URL: http://majjja83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0