flytta

Sov i princip nada inatt, har bara legat och vänt på mig så jag är så trött och irriterad så det finns inte :/ Fick bostadserbjudande igår kväll, jag ska dela en lägenhet med någon, i sätra. Har inte så mycket att välja på utan måste tacka ja, så håll en tumme och hoppas på det bästa.
Var ute och sprang med jobbgänget igår, och återigen lyckades vi bli medlurade på 5km-varvet. Känns skönt  i kroppen efteråt iaf, att man har lite krafter kvar ändå!
Imorrn blir det finmiddag på Piren med flera från jobbet, och en drink eller två innan skulle jag tro, ska bli riktigt mysigt så då jäklar gömmer jag min migrän under en sten nånstans.
Var upp på jobbet en sväng, tvättade mina vikariekläder, hämtade mina skor och namnbrickor och kramades med alla som fanns i närheten, åh jag kommer sakna så många så mycket, men ja, känns skönt iaf och dom är så glada att jag kommer iväg härifrån så det är kul!
Nu ska jag sova lite om jag kan, och sen äta något gott, för det får man när man har tagit spruta :) Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0