fort

det går fort nu, en vecka sen jag skrev sist, jag har inte så mycket att skriva, när livet är kaos så känns det lika bra att vänta tills det lugnat sig lite. Har varit ledig i helgen, i fredags kväll åkte vi (marcus, ann-louise och jag) till haag m familj och hälsade på. Jag och marcus shoppade barnkläder i sista minuten, folk stirrade men vi hade kul :p Och alice är så fin, tre veckor, som när jag träffade vincent, fick hålla lilla damen och gissa om jag blev bebissjuk!! Var kvar läänge och pratade och åt och fikade, riktigt trevligt! Sen däckade jag, ont i huvud, nacke, rygg och leder hela natten och timmarna var oändliga innan apoteket öppnade så jag fick mina panodil och massa ormsalva, tror jag hade feber också och det har jag i princip aldrig. så jag var däckad hela lördagen, inte vidare kul, lever fortfarande på verktabletter men det känns mycket bättre nu, fy fan!

Blir nog en fullspäckad vecka, imorrn efter jobbet ska jag träffa sara och sandra, sen jobba kväll på tis, dag på ons och på to efter jobbet ska vi till flogbergets gruva och så blir det filmkväll för sen är jag treledig(!). Party på fre och inflyttningsfest på lö, ja jäklar, sen återstår det bara att se om jag har något att fira eller om det blir till att dränka sorgerna.

På återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0