intro

Har varit i Gävle i två dagar, bott på mysigt hotell, hämtat lägenhetsnycklar, kollat på mupplägenheten och gått min första dag i skolan. Träffat massa folk, lärt mig lite mer om utbildningen och börjat träna upp mitt lokalsinne lite. Nu har jag massor kvar att göra såklart för på lördag flyttar jag. och på lördag ska jag även kolla på en till lägenhet som kan bli min den första oktober ifall jag har tur (står på plats tre). det är en tvåa och hyfsat dyr och inte heller där jag skulle vilja bo helhjärtat men det skulle vara en egen lägenhet, en tvåa med eget kök och allt.
Det ger sig väl, först och främst ska jag göra lite gröt, sen träffa amanda och marcus och sen bär det av mot löparspåren :)

Och imorgon ska här tvättas kuddar, fått riktig ångest gällande det så så blir det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0