listor på g

har äntligen fått tummen ur och börja skriva listor på allt jag måste skaffa och ordna med, och det är fasen inte lite grejer. på ett sätt blir gävle jobbigare än linköping, för där känner jag inte en enda människa vad jag vet, och sen är det en lång utbildning så det är bäst att jag inte vantrivs, men annars vet jag vilket krångel som väntar. bara det löser sig med bostad och csn och allt det där så kommer det att bli bra, bara min cykel blir lagad, jag får ett antagningsbesked, slutar oroa mig och kommer iväg så blir det fint :)

Var hos baena igår kväll, mycket trevligt men hade migränkänning och nackvärk, men det var så länge sen vi träffades så det var kul, och hennes vänner med vovvar var där också, mysigt. Sen gick jag hem och däckade, så jävla onödigt, mådde så illa så jag höll på att bli tokig, bara för att jag sett fram emot den dagen så enormt länge, dagen då jag och tjejerna skulle göra stan, så oerört besviken så det satt i imorse när jag vaknade.. :/
Gick upp på stan en vända med min mor, men somnade direkt vi kom hem, helt slut, har varit seg hela dagen, och jag tycker inte alls om det.
Imorrn ska jag förhoppningsvis ta mig i kragen och gå till dollar för att handla fotoramar och kollegieblock, sen ev till min papps och packa flyttlådor...
och nu ska jag bara vänta på att få sova för nu är jag helt slut igen, värd dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0