one week to go

Sista veckan innan skolan börjar, eller ja, introdagen är ju redan i övermorgon så imorrn åker jag till gävle. Försökt få tag på studentbostäder gällande kontraktsskrivning och om man får kolla på lägenheten, dessutom vore det bra att veta om den är möblerad eller inte, men nejdå, ingen panik :p

Helgen har varit great iaf, lördagen var friidrottskollande med pappa, lite packning och sen hem till Sander på förfest, och i min iver att bli kvitt nack/huvudvärk så drack jag nog lite väl mycket och fort.


Satans kul hade jag iaf och guld till alla som var med på kvällen, kommer sakna varenda en!! Åt en massa på Piren och så efterrätt på det men gott var det! Vattenfestival passade ju som handsken för det öste ner men vi var glada ändå.
Runt tolvsnåret kunde jag inte hålla huvudvärken under kontroll längre så då fick det bli hem och sova ( vilket mest innebar ett evigt vridande och försök till att lägga nacken så det inte skulle göra så ont) Vaknade och var något seg, har gjort något med knät så det bränner inuti, hoppas bara inte det är ledbandet..

Fullspäckad vecka iaf och på måndag mina vänner, då börjar mitt liv som blivande hälsopedagog, jag kan iaf allt om ohälsa så det borde bara vara att göra tvärtemot vad jag alltid har gjort och mått ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0