så fel

typ allt som om möjligt kan gå fel har gjort det, imorse gick jag fel när jag skulle ner till helena (en i min klass), gick för långt så dom fick hämta upp mig, sen var det fullt på parkeringarna så vi kom försent till föreläsningen. Kunde inte äta någon lunch för min mage var muppig (tackar mig själv för att jag gick upp tidigt och hann med 2 frukostar). Hade teambuilding och fick gå en jättesväng med ögonbindel och lita på att någon inte hatade mig. eftersom mitt knä har beslutat sig för att jäklas också så kunde jag inte vara med på volleybollen utan får ta det sen, och så har jag avsagt mig sittningen på fre för jag känner inte för det.
Jag vill bara ha en egen lägenhet som inte ligger i sätra, vara världsvan och ha vänner här!   Men det skulle vara lite för positivt för mig så får ta en sak i taget, i första hand kommer lägenhet, sen vänner (som säkert blir lättare när vi kommer igång i smågrupper) och sist men störst, världsvanan,klart till jul :p

Kommentarer
Postat av: Krin

Ååh tack vad gullig du är! Aa det är helt underbart! Bara känna, fan jag är lycklig. Detta är underbart! Fantastiskt! :D Lite tråkigt att höra att du inte hittat så många att umgås med! Får se till att hälsa på snart vännen! :) Hoppas på att allt blir håller tummarna för lägenheten! :)

Ha det fint! :) Massa kramar

2009-08-26 @ 21:12:46
URL: http://mintextrakt.blogg.se/
Postat av: julia

Åh! De där klarar ju du galant. HEJA HANNA!

du är så modig.



KRAM

2009-08-27 @ 01:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0