solsken

Idag skiner solen och gissa om det gör skillnad för ett nedstämt sinne! Har sovit ruskigt dåligt några nätter nu, vaknar var och varannan timme och bara vänder på mig, så jag är glad att jag bara hade lektion mellan nio och tolv idag. Vi blev indelade i 4 grupper med 15 pers i varje, och sedan tre smågrupper med fem i varje i dem. Så i min grupp är vi tre tjejer och två killar, som kommer vara en grupp hela terminen. Första intrycket är att det känns bra så jag hoppas det fortsätter så, har iaf lärt mig namnen på alla i min grupp redan, och det är en jäkla bedrift för att vara mig(!).

Ringde fastighetsskötaren ang badrummet igen, hon hade slutat ha hand om sätra men åkt hit ändå och lämnat in en felrapport så idag när vi kom hem så var felet åtgärdat och vi kan numera duscha som vanligt folk. Julklapparna kommer tidigt i år :)  Tur man är lättroad och inte så kräsen haha. För övrigt så har vi letat efter tvättcylinder men vi har inte fått någon än, så tur vi har vatten i badrummet och kan handtvätta snart då när kläderna sinar :p

Ska ta tag i lite städ och disk, läsa lite kurslitteratur och sedan  njuuuta av att jag har överlevt min första skolvecka.
Och stackars människan som jag ringt gällande lägenheten i två dagar och som vägrar svara får snart ringa upp mig istället känner jag.
Och tusen tack för fina kommentarer Julls och Krin, det värmer som fan, jag tycker om er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0