1 december

Idag är det minusgrader, det snöade när vi gick till skolan (inte så det låg kvar men det kom flingor och det är det som räknas), louise fyller år idag, jag vaknade utan migrän och snart är det torsdag kväll, dessutom bjöd kåren på frukost i skolan, me like!

Fick ett erbjudande om lägenhet idag också, är en före så jag ska väl kolla på den och hålla tummarna, jag vill så gärna ha min egen lägenhet med möjligheter att ha fjomp här!

imorgon för fyra år sedan var jag på fest för att fira loi, där träffade jag micke, (och kort därefter fjomp) tiden går fort, känns som det var 10 år sedan minst men kunde lika gärna varit igår...knepigt det där

Nu ska jag läsa lite om muskelfibrer och myosin så det förhoppningsvis fastnar något innan provet om två veckor
Och sen får jag åka hem och fira jul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0