21/12

Har efter mycket svordomar och nödsamtal till sos datasnille lyckats fixa min dator, var inget allvarligt mer än att fjomp som vanligt travat rätt över den och aktiverat tangenter som gjorde att jag skrev grekiska, men fruktansvärt förvirrande

Tentan gick som genom något mirakel och blev godkänd, med nöd och näppe skulle jag tippa eftersom jag gissade mig till en del och inte svarade på alla frågor men i vilket fall ska jag fullfölja och köpa de där tre trisslotterna som jag skrev tidigare.

Och första feb är det flytt, det börjar ordna sig lite, nice.

Var upp till jobbet idag och kramades med alla godingar, blev förväxlad med en tomte (ni anar inte vad en röd polotröja kan göra för utseendet :p ) och lyckades ordna en frukostdejt med inger och ida imorrn

Något mindre bra är att magen fick för sig att paja ordentligt också så här ska knapras naturmed. Jag menar, jag slipper visserligen ha mensvärk och köpa mensskydd men då kan jag blöda fint ur tarmarna istället och ha en sjujäkla värk där också, min kropp har förklarat krig och jag tänker fasiken inte vara den som kapitulerar först, må bäste kämpe vinna!
Och snart är det julafton, mysigt, och imorrn ska jag sova i en stor dubbelsäng (tack pappa för att du inrett "gästrummet" i min smak :) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0