ansiktslyx

Åh gud vad underbart det var med ansiktsbehandling!! Jag fick t.o.m synliga ögonbryn och det var så sköönt med massage och så lent ansiktet blev sen! :)

Hann med att träffa Marie och Johan en sväng också, trevligt som vanligt och synd att det blir så långt emellan men så är det ju med allt känns det som..ska planera in en sväng till linkan sen när de kommit iordning och jag har hunnit flytta klart :)

Vet inte hur länge vi höll på med att göra hallon/chokladtryffel igår och sen hallonsufflé som man fryser in med en sån däringa tryffel i och fyfan vad gott det blir! :)

Idag är sista dagen på 2009, har ingen bra känsla men det vänder väl förhoppningsvis, jag menar, det är ju under 10 minusgrader så jag ska väl inte sitta här och gnälla ;)
Gott Nytt År!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0