bästa dagen på länge

Idag fyller majjja år, stort grattis!

Har har idrott idag, alla har varit i smågrupper, fått en muskel tilldelad och skulle tänka ut en träning för den muskeln samt en stretchövning, sen fick vi redogöra för muskelns namn, fäste, ursprung och funktion och slutligen hade vi cirkelträning, så imorrn kommer jag att känna av muskler jag inte trodde jag hade, och skrattat som fan har jag också gjort så magen kommer värka :)
Har som sagt haft riktigt skoj idag, bara magen slutar göra ont så är allt bra, men det blir nog fint ikväll när vi ska ha tjejkväll med tacos och kladdkaka :) Ser fram emot mycket!

Kommentarer
Postat av: Anonym

man tackar =) kram

2009-12-09 @ 20:50:51
URL: http://majjja83.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0