hemma

  • Tentan var inte sån att man fick ta med den hem, vi fick skriva på den och lämna in, det gick inge bra alls, totalt hjärnsläpp men nu är den bortkopplad till imorrn då vi antagligen får besked om omtenta.
  • Jag fick lägenheten med det härliga köket, ska skriva kontrakt i mitten på januari och flyttar in senast 1 mars.
  • Det är snö i l-a, men det var riktigt jäkla snökaos i Gävle, och snorhalt, så tur att jag åkte hem och slapp det värsta :) Nu Är det fin vinter och ljusare, me like!
  • Jag är genuint glad, myste sönder kattstackaren (som såg ut att trivas rätt bra ändå) igår och jag fick min hamburgare och jag hann fixa lägenheten innan jag åkte.
  • Bara två nerviga dagar kvar innan jag kan slappna av, vaccination ikväll och djursjukhuset imorrn, sen jäklar ska jag fira :)
Glad att träffa alla underbara igen, gud vad jag ska försöka njuta av de här veckorna!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0