lucia

jag har levt på den positiva energin jag fick i onsdags ända fram till nu men nu är det dags för påfyllning. Hela min kropp har liksom tagit ledigt, hjärnan kan inte begripa allt jag ska kunna imorrn, det är bara en enda röra, jag orkar inte ta tag i städningen, jag ligger kvar i sägen över en timme på morgonen, klarar inte av att ta upp kroppen därifrån fast jag är vaken, nä det behövs lite positiv energi nu

Samtidigt som det ska bli underbart att komma hem till nära och kära, träffa alla godingar och slappna av lite så är det mycket som måste klaras av också. En skolbok som ska läsas, antagligen omtentaläsning,fjomp ska till vet., jag ska vaccinera mig och sen är det lite annat personligt som måste fixas, för att inte tala om all flyttpackning som måste göras...

Min vana trogen så ska jag försöka att tänka lite positivt och dra nytta av tentan jag får ta med hem imorrn :)

Förresten, Glad Lucia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0