måndag

fort tiden går, jag hinner inte alls med!
Julafton var mycket trevlig, juldagen likaså, och på annandagen var jag bjuden på mat hos kusinerna, också helt underbart gott. Det är dock svårt att njuta fullt ut när man blir grymt illamående och rapar hela tiden (något jag inte är van vid) men det har börjat ge med sig iaf.

Det är som sagt måndag och dags att börja plugga känner jag, har hittat två böcker som jag ska läsa här hemma till nästa kurs och sen har jag ekologiboken kvar också..synd att man är så omotiverad bara.
Känner mig så splittrad när det gäller allt, flytt, känslor, framtid, maghelvetet, om jag ska vara kvar här massa dagar till eller åka "hem" till gävle och bara vara :)

Har iaf hunnit träffa julls två gånger, alldeles för lite men man kan ju inte få allt..Idag ska jag gå till solsidan och hämta mum som var tvungen att jobba och imorrn far vi till insjön, sen ska jag få ansiktsbehandling på ons morgon, lite trevligt att se fram emot iaf

Jag är nog så lycklig jag kan vara under rådande omständigheter och det är skönt, men jag saknar att få bo och bestämma själv, så jag pendlar mellan mamma och pappa för att vi inte ska slita ut varandra helt (eller ja, det är väl mest jag som har problem haha) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0