panik

ska kolla på lägenheten på lördag, håll varenda tumme att den är fin och att den före inte vill ha, för i såfall flyttar jag in den första mars..men inte gå händelserna i förväg var det :)

Kallt som faen men mycket vackert med frosten överallt och man känner att man lever när man promenerar de där 35 minuterna till skolan, så lite nyttigt är det nog.
Ohälsosam däremot kan jag säga att den kommande tentan är, jag är ingen hödjare på musklerna, vad dom heter, sitter eller hur de utför adduktion osv ens på svenska men nu ska jag kunna skiten på latin också. skelettet är en sak, men muskler leder och allt som hör till det är rena grekiskan för mig och jag begriper inte hur jag ska få in det i huvudet på 1 ½ vecka! Klarar jag denna tenta då är inte miraklens tid förbi och då ska jag fasen köpa tre trisslotter! Tur mamma kommer hit i helgen så jag får träna lite, fast det vet jag ju hur det brukar gå när man har besök, men efter ikea kommer man inte orka göra så mycket mer än sitta så då kan jag lika gärna läsa haha :)

Nä nu har jag klagat klart för idag, ska bädda rent och fixa en massa så jag törs släppa in mamma i lägenheten imorrn..och sen ska jag fira med chokladbollar, om jag orkar göra förstås...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0