fullt upp

mycket har hänt sen sist, över huvudtaget så har det hänt så jäkla mycket i juni så jag vet inte vart jag ska börja :p
Har iaf träffat julls en sväng som glassar i frankrike numera :) Träffat en massa vänner och jobbat och slitit i värmen. Mitt rum hos pappa är nästan helt klart (mycket skönt). Pappa har numera två bilar och sist jag hörde så ville ingen av dem starta haha :p Jag är mer förvirrad än vanligt, har mått kasst av vädret med skönt de dagar jag har energi :) Är riktigt nervös inför skolbesked men vad som helst känns bra just nu.
Som sagt; förvirrad är jag i det mesta, men måste man veta vad man vill jämt och ha koll, för det har inte jag så då blir det ju svårt. Tunisien och London ska jag tillbaka till igen iaf det är iaf bokat i min hjärna, och sen jäklar ska det badas snart :)

Mycket rörigt som vanligt men hey, jag kan ju inte frångå min personlighet helt och hållet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0