harry och jag

och du  må tro lyckan var enorm när jag kom hem på kvällen efter mitt senaste inlägg och inser att jag blir överraskad med glass i stora glass! :)
Helgen har gått bra men jag känner verkligen att den här lediga dagen var behövlig, i söndags framåt tretiden trodde jag att jag skulle bli galen, irriterad och allmänt less.
Och sen har jag lånat lite harry potterfilmer  av inger så nu har jag sett tom trean, fler böcker har jag inte läst så nu blir det mer spännande :p
Har haft en matdejt med loi ikväll och nu ska jag bara slöööa, sen ska jag kämpa i fyra dagar och så är jag ledig helgen

Åh med skolan och resten av mitt liv är det mest kaos just nu, vet inte vad jag vill och om det jag vill är värt allt krångel, fan också!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ja ibland har man tur, men lär väll aldrig inträffa igen misstänker jag =)

2009-07-31 @ 06:06:44
URL: http://majjja83.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0