kaos

Tvivlar på att det här inlägget blir mindre rörigt än det föregående men ni får stå ut helt enkelt. Jag tyckte att juni var en månad med fullt upp men juli är precis likadan! Har hunnit med en snabb minisemester (närmare bestämt två dagar) till gävle iaf, JOBBAT, haft ångest över skola  höst (en ångest som består, vet inte alls hur jag ska göra) och sen har jag i princip inte hunnit öppna min dator alls.
Men; igår var jag bjuden på 25-års kalas (mycket trevligt med allsång och roliga människor! och så satchel då, min favorithund som lånade t korvsnöret till mig) :)
Sen har min söta Caroline H fått en dotter igår, kände det på mig så läskigt, 3220g och 50cm lång så där bara väntar jag på att få se och höra allt :) Hon kommer bli en toppenmamma utan tvekan, fast jag börjar känna mig lite ensam för i princip alla mina vänner har iaf ett fast förhållande, hus/lägenhet, barn eller planerar osv. Men någon måste ju bryta trenden så det får väl vara jag då :)
Ha en great helg, det tänkte jag ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0