the killers

tror jag bestämt är det som spelas på radion, det har blivit Kristin för mig, så genuint glad när hon pratar om dem haha :)
Och jag kommer verkligen att sakna Linkping så där blir det fler besök i framtiden!
Flytten gick bra, var dock proppfullt i bilen (man får plats med mycket på 20 kvadrat..och så fick jag mig en stoor resväska så  nu kan jag åka iväg på lö, förutsatt att jag hittar på lappen med mitt bokningsnr som jag tror ligger i pappas garage :/
Har fullt upp idag, ska iväg och klippa mig nu, sen träffa Haag med den stora magen och ta igen en massa tid :) Ida och Marcus ska jag också träffa och prata om resa med, och så hem till pappa och hämta lite nödvändigheter som dator och bokningsnr. Hämta ut euro och träffa Majjja också, ja just, nånstans ska jag hinna packa också om det inte blir sista minuten imorrn kanske..
Ha det gött, det tänker jag ha

Kommentarer
Postat av: albert

Hahaha Oh yes! The killers is da shit!! Man blir bara såå glad!!:D Aa kan tänka mig det, men det blir nog bättre när du är i tunisien;) hehe så får vi höras efter din lilla resa, så jag får höra hur det var:D puss

2009-06-04 @ 17:08:29
URL: http://mintextrakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0