äntligen

En hel dag utan migrän, lyx! Däremot har jag grymt ont i lederna och det blir ju inte bättre av att det är kallt..vi har suttit i skolan från nio imorse till fem nån gång, men nu är det bara sista förberedelserna kvar så det känns skönt, och sen, om lederna tillåter så åker jag nog hem en vända.
Har lite planer på g, får se om de går i lås, och om majjja blir frisk förstås, hoppas hoppas!
Ska snart över till marie och hämta mina böcker och sen lär jag försöka tänka över lite med packning och sånt innan jag somnar.

Glass med chokladsås och en kopp te får allt ta och pigga upp mig ikväll känner jag, för nu är det bara två dagar sen är denna delkurs klar, så slutspurt!
Det bästa med att jag varit så satans upptagen av skolarbete och haft migrän i flera dagar är att jag inte har haft ork att reflektera över allt jobbigt, jag har bara lagt ner, väntar på bättre tider eller på att allt ska falla i glömska :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0