så jäkla lyckat!

Är riktigt glad och nöjd just nu, när jag kom till skolan fick jag veta att vi som skrev omtenta skulle få tillbaka dem idag, och dessutom att min grupp skulle börja redovisa. Hade tränat in allt, brukar ju få blackout när det väl börjar men idag lyckades jag nog säga det mesta och fast att pulsen var extrem och jag hade ont av panik så hade det inte märkts, skönt att vi blev klara först och vi fick bara positiv feed-back :) Fy fan vad min grupp är bra, vi fick höra att vi satte ribban högt..och konstigt nog så var det först då som jag insåg att vi fattat uppgiften rätt :)
Sen fick vi tillbaka tentorna, i efternamnsordning, och jag hade ju ställt in mig på att åka tillbaka i höst och göra den med tanke på att jag kände mig mindre påläst denna gång, och så får jag tillbaka den med ett G =) så lycklig!! (gränsen var 14 och jag hade 19), fick full pott på frågan om paradigmskiften och det aktuella som pågår, måste nog läsa igenom för att fatta, tänker då inte klaga på rättningen haha.
Och efteråt hade vi en snabb utvärdering i gruppen och sen fick jag lift hem till ryd :) så nu sitter jag här med lyckorus och huvudvärk och har två timmar över att packa och äta på, helt fantastiskt!! Den här dagen är bästa på länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0