sömnlös

nog för att jag drömmer mycket tok men inatt var det riktigt jobbigt, drömde att jag var och simmade, och så började det brinna i några takledningar så jag var tvungen att få ut allt folk, och inte tog dom i damernas omklädningsrum det på allvar, skulle fan ha låtit dem brinna inne, jag slet som ett jävla djur och kollade igenom alla utrymmen för att ingen skulle fått panik och gömt sig och när det bara är några tjejer kvar så hittar jag plötsligt ett helt gäng med killar (de flesta utbytesstudenter) som inte ens visste att det brann, jisses vad jag fick kämpa och skrika.
Vaknade med hjärtklappning och kände mig riktigt ledsen, tur att klockan var halv sex, övervägde att ringa till mum eller någon annan men vad säger man?! Det enda jag behövde var en stor tröstande kram men ja för att det ska bli nån sån får jag väl slänga mig över nån av korridorsgrannarna, med andra ord blir det inte av :)
Kunde inte somna om utan låg och slumrade och försökte hitta på alternativa lösningar på drömmen..slutade iaf med att jag bestämde mig för följande; jag kan inte hålla reda på alla, jag kan inte hjälpa dem med allt och det är inte mitt ansvar om de vill vara kvar i bassängen en stund till (rent bildligt alltså) utan nä, nu får jag fan fokusera på det jag orkar med så får resten klara sig själva, punkt.

Anyway, idag är det sol på g igen, och snart ska jag vara i skolan, för ovanlighetens skull. sen måste jag handla, läsa inför tentan, gå en sväng med marie och hinna ladda om..

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej Vännen! Tack för det=) Allt bra med dig?

Måste ses nästa gång du kommer till staden=)

Många kramar

2009-03-19 @ 08:49:19
URL: http://carolinecarlsson87.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0