sovmorgon

Sov ända till sju imorse, med bara några avbrott där vid fyratiden och känner mig ganska utvilad idag :)
Solen skiner idag med och det känns som att det kan bli en hyfsat produktiv dag, eller det måste det bli för jag måste förbereda redovisning och hemresa imorrn, och göra lite maaat så jag har tills jag kommer hem sen.

Igår var det mycket rörelse i vårt gemensamma kök iaf, storstädning av allt som legat framme, kan ju tillägga att det mesta var riktigt fastbränt och jäkligt så dom hade en del att göra, själv gick jag ut och hämtade glass :p det gäller att göra rent direkt eller åtminstone inte vänta i över en vecka (det har ju jag också gjort men fasiken inte med så mycket)

Mina fingrar och jag är inte alls överrens så jag tänkte inte skriva så mycket mer nu, det gör lite för ont, men ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0