tis-nya tag

jag överlevde inte joggingturen, för jag däckade i migrän innan vi ens hunnit ut, kom från nacken så det är drygt för då hjälper inte medicinerna ..sen är mina örsnibbar lite lätt inflammerade, vilket inte gör det så lätt att sova på sidan heller.

Igår var det introduktion i nya delkursen, nästa måndag har vi seminarium och presentation om en bok som jag har till imorrn på mig att läsa ut, inte nå stressande :)
Verkar bra kursen iaf, skönt med lite omväxling från det vi har gjort hittills!

Solen skiner och fåglarna kvittrar, härligt värre och bara jag har kommit i form igen så ska jag både handla, plocka lite, göra iordning tvätthögen och läsa i boken (social kompetens) dagen kan ju inte bli bättre :p
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tackar! Känns mest som om min blogg handlar och städning, barn och hushåll. haha :)

2009-03-31 @ 17:52:40
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0