vår!

Nu fan är det vår, dom har tom satt upp volleybollnätet här utanför :) Och fick just sms av stockholmsmoster som lät såhär; Kräks inte men jag har just sett blåsippor.
Kräks, jag? Men jag är inte nå avundsjuk för jag älskar inte blåsippor och tycker det är bland det "vårigaste" som finns, nejdå ingen fara, eller? :p
Har för övrigt tillbringat alldeles för lång tid till att sortera tvätt och försöka få igång min nacke som mår dåligt efter tentan, och nu är jag hungrig så jag måste väl ta tag i handlandet också. Fick veta att min kära far lagt beslag på en tidning som blivit skickad hem (i mitt namn!) men sånt kollar ju inte han på heller, och jag är fan inte förvånad, kommer aldrig att glömma när jag letade efter min svarta kofta och vi skämtade om att han tagit den, jofan nog hängde den i hans garderob alltid..karlar, eller ja, gubbar blir det ju nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0