2 maj

Idag har jag varit riktigt hurtig, mum och jag bokade in en sväng till stockholm när jag kommer hem från tunisien,ska bli riktigt kul men jag hoppas att flyget hem är i tid. Gick till pappa och vi åkte och köpte tapetklister,spackel och beställde tapeter, blir nog bra när det väl är klart. Städade ur skafferi och och kylskåp, jäklar vad mycket papper och glas vi slängde! Sen blev det promenad med marcus ner förbi lingongården och hem igen, flyttade lite möbler och sen var vi till återvinningen med allt vi samlat ihop :) blev en matlåda hem till mum också. Har ätit grönsaker och ostdip,druckit mojitio och skrattat, vi är så jävla virriga båda två, skohorn, åka tåg från kupolen osv :)

Imorrn blir det till att försöka packa väskan, promenera med loi och försöka läsa rapporten till må :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0