5/5

idag är det tisdag, och jag upptäckte att dom klippte gräset utanför mitt fönster imorse, ungefär där blev min dag lite halvförstörd, träffade på tre gräsklippare till på vägen till skolan och fick iaf höra att jag inte såg lika ofräsch ut som jag kände mig, men det tar på kroppen när det kliar/svider/snoras och tårarna rinner, dessutom ger det mig huvudvärk, funderar på att ta ett litet pricktest.
Föreläsning om skolhistoria, helt ok, men matades med massa årtal. Fick hjälp av patrik med en muskelknut och det dröjer nog länge innan jag säger tack men snällt var det iaf (även om axeln nu känns som  ett blåmärke)
Lunch med nya gruppen, den vi ska ha seminarie med och vi skrev ihop vår diskussion så det blir nog bra hoppas jag..ska försöka vila en stund (sover grymt dåligt på nätterna av och till.

imorrn är jag ledig, vilket innebär städning,packning och lite läsande av bok till nästa seminarium :) laga mat ska jag också ta mig tid att göra, har blivit dåligt med det nu. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0