bra start på dagen

gick upp kl sex imorse igen, den här gången lyckades jag lägga beslag på två maskiner iaf så nu är det färdigtvättat, så skönt, renbäddat i sängen och nytvättade kläder är alltid trevligt. Åt lite vattenmelon imorse (att något kan vara så gott!) och blev utskrattad av utbytesstudenterna i min korridor, dom tyckte att jag var knäpp som var uppe så tidigt, och dom stackrarna var tvungen att skriva prov i svenska :) Var iväg och handlade också, en massa gott och isthé som jag ska vräka i mig under dagen, ända fram till vaccindags :p
Så ja, känner mig riktigt nöjd och klockan är bara halv tolv, lovely!
Har lite kvar att fixa, och är lite ledsen att jag inte kunde följa med pappa till sörsjön idag, hade varit kul men jag drömde om gänget inatt iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0