Dexter

Ok jag gillar Dexter skarpt, men det var klantigt att börja kolla igår kväll innan jag skulle sova, får bli på dagtid hädanefter om jag inte har sällskap.
Dagen började så bra men det har bara gått utför, träffade en massa underbara på jobbet, blir spännande att se om jag kommer i jobbarkläderna nu i sommar när jag faktiskt har gått upp i vikt :)
Ska hämta ut ett paket idag, men först till solsidan, har grymt ont av senaste sprutan, har fått veta något som gör mig ledsen och jag vill helst dra ett täcke över huvudet, bara somna och förtränga allt. Men jag ska kolla på balen om det är hyfsat väder, fixa lite på stan och sen äta gott ikväll. Och hålla tummarna förstås, för jag hoppas verkligen at det ordnar sig, känner mig så jäkla maktlös, fan att man inte kan påverka allt som man vill :/

Förresten så är min skruttkatt något utöver det vanliga :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0