dukoral

aldrig mer kommer jag ge mig fan på att trycka i mig massa vaccin innan jag ska utomlands, inte i drickform iaf, smakar precis som päcklet man dricker innan diverse undersökningar, hallonsmak yeah right!
Lyckades hulkande få i mig sörjan på en timme, sen var väntan oändligt lång innan ytterligare en timme gått så jag kunde ta en klunk vatten, och tanken på att jag ska göra om det om två veckor, nä fy fan säger jag bara :( Men anna var ett bra stöd iaf, hon satt bredvid med sin cider och tyckte jag var mjäkig haha, vad har man vänner till :p
Sen tvingade hon mig att se på eurovision, så jag anna och daniel satt väl där från nio till halv ett eller vad klockan blev. Vår överförfriskade spanjor var också rolig, sverige kom iaf före spanien så det var skönt :)
Har tryckt i mig en halv liter iste nu, kompenserar för igår, och tänkte nog värma lite mat, för jag orkar inte ställa mig och göra..
Sen blir det att traggla klart med boken, och skriva ner lite inför imorrn så jag har tänkt iaf...och lärdagboken, har kommit en sida med ordbajs iaf, och känner att jag har mer att ge haha :p
Fint väder har vi också, fast det har det i och för sig varit hela helgen..så hoppas det fortsätter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0