frelör

tror att det är lördag eftersom jag är "ledig" idag, lite lätt dagvill.
Jag gick upp klockan sex imorse (trots huvudvärk), kånkade ner mina sportbags till tvättstugan bara för att upptäcka att någon mer hade samma tanke, så då blev jag less och gick upp och la mig igen, tänkte pröva lyckan imorrn för en lö brukar de flesta vara bakis iaf :p
Var in till stan och träffade Anna, trevligt värre, det blev glass som utlovat, choklad och polkagris :)
Sen gick vi en runda och hör och häpna, jag köpte 4 par leggings, 2 svarta och 2 vita, har bara provat ett par men än håller dom :p Så nu gäller det bara att lära sig att använda dem också, skulle behöva gå en kurs i hur man ska göra för att känna sig kvinnlig och bekväm i "tjejkläder". :p

Satt och gick igenom alla anteckningar och sorterade från dag ett i skolan tills nu, blev en rejäl bunt med papper men tänkte ha det som hjälp när jag skriver lärdagboken, vilket jag tänkte försöka ta tag i idag eller imorrn, ska läsa klart den där vuxenpedagogikboken också och såg att sofia hade mailat något som jag kan roa mig med..

Annars ser jag mest fram emot att träffa fjomp, hålla dextersäsongen i handen och fixa klart inför resan :)
Att jag imorrn ska dricka det där sliskiga mot turistdiarré känns inte lika lockande, inte sprutan som väntar nästa vecka heller och inte sprutan veckan efter det heller buhu :(
Men idag har jag namnsdag iaf så grattis till mig och grattis i förskott på sö då jag inte heter görel eller så :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0