hem

ikväll åker jag hemåt, får sällskap av anna också så det blir nice. Är lite svårt det där att veta vad som är hem, säger nog att jag ska hem både när jag åker till l-a och linköping, måste ju betyda att jag trivs bra, iaf i linköping :) men jag och sandra har planerat det här fint, trevligt folk på jobbet, tunisien icke att förglömma, sen kommer julls en sväng, och så har jag mycket fina vänner, sommaren kommer nog att gå lika fort som allt annat även om den tillbringas i l-a.
Och bara för att jag hade ställt min väckarklocka på kvart över sju så vaknar jag innan sex och kan inte somna om, så jag lär ju vara trött och glad ikväll :p nu ska jag skriva lite om svensk utbildningshistoria iaf, heldag i skolan igen

Kommentarer
Postat av: carlsson

haha jag säger fortfarande hem när jag ska åka till larsbo, och jag flyttade ändå hemifrån när jag va 15, så jag antar att barndomshemmet alltid kommer förbli hemma =) men sen är ju jag lite tokig oxå ;)

vi ska stå vid gammelgården, så kom och hälsa på, jag saknar dig ju ;)

puss och kram

2009-05-20 @ 12:24:29
URL: http://majjja83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0