just keep going

inte kolla bakåt här inte, full fart framåt och ingen kontroll ; )
Vaccinationen gick kanon, en kvinnlig läkare (att det ska vara som natt och dag men det var det) och sen en massa tröstgodis på det. Marie var med och hon köpte ännu fler planksteksbrickor (tror det är hennes signum nu :p), sen tog vi bussen hem för det var nog tungt att bära. Hemma tidigt idag och nu är det förhoppningsvis bara lite finjustering kvar på arbetet innan allt är klart, och så redovisningen kvar då förstås. Ska även skriva klart lärdagboken i helgen.
Corren (vår tidning) var på skolan och intervjuade folk gällande 25 åringen som dödades i Linköing häromdagen och fast jag sa nej så tror jag att jag hamnade med på bild, irriterande.
Bokning av tågbiljett till arlanda ska jag fixa idag så är det bara resväska som saknas sen..och nästa vecka blir hektisk:
må: 9-17 nån gång, heldag redovisning och avslutning av kursen
tis: tvätta, städa, rensa lägenhet och allt
ons: flyttar
to:klippning, hämta ut euro, packa osv
fre;kolla studenten och fixa en massa
lö:mot arlanda, nä men det blir nog en lugn vecka :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0